“Man er ikke bare et nummer i rækken”

Sofie Christiansen er marketing- og kommunikationskonsulent ved Altiden Ekko, som er en landsdækkende virksomhed i den private sektor, der udbyder botilbud til socialt udsatte voksne.

Samarbejdet mellem Sofie og Kyvsgaard Kommunikation kom blandt andet af et samarbejde med Morten Andersen fra Skarpt. Hun havde også set det markedsføring, som Kyvsgaard Kommunikation lavede rundt omkring på sociale medier:

“Da jeg så skulle have noget hjælp med noget sparring og nogle forskellige ting ift. online markedsføring, så tænkte jeg, det var oplagt at bruge Kyvsgaard Kommunikation. Både fordi jeg havde hørt godt om dem, men også fordi de havde en lille smule kendskab til os i forvejen efter de havde hjulpet os tidligere i forbindelse med samarbejdet med Skarpt”.

Et samarbejde der den dag i dag omhandler strategi for og planlægning af markedsføring samt annoncering på diverse medier.

Går op i det

Inden samarbejdet havde Sofie ikke nogen forbehold for at arbejde sammen med Kyvsgaard Kommunikation, da hun netop gerne ville indgå en aftale med et mindre bureau:

“Jeg har altid lidt forbehold, når jeg indgår en aftale med nogen udefra, fordi det er bare en anden følelse man sidder med,  når man arbejder med kommunikation og markedsføring som intern. Så derfor var det også vigtigt for mig, at det ikke var én, der bare sådan lige brugte 5 minutter på at sætte sig ind i, hvilken virksomhed vi er.
Men der havde jeg et ret godt indtryk af Kyvsgaard Kommunikation med den måde de markedsførte sig på, og også det jeg havde hørt fra andre,”
fortæller hun.

Samarbejdet med Kyvsgaard Kommunikation er vigtigt for Sofie, fordi hun ikke bare er et nummer i rækken, men at der i stedet bliver taget hånd om én, og at tiden også er til det:

“Hos Kyvsgaard Kommunikation kan man fornemme, at de går mere op i det på en anden måde end hvad et større bureau ville gøre”. 

Brug ikke tid på annoncering

Sofie mener, at alle der sidder med marketing og kommunikation i en virksomhed, hvor der ikke er andre at sparre og vende idéer med, burde samarbejde med Kyvsgaard Kommunikation:

“Først og fremmest vil jeg anbefale dem til folk, der ligesom mig, ikke rigtig har andre at sparre med eller hvis man ikke er så mange. Og så vil jeg helt klart anbefale, at man ikke selv sidder med betalt annoncering med mindre man er ekspert i det. For der er så mange ændringer, som man hele tiden skal være opmærksom på og forholde sig til. Derfor samarbejder jeg også med Kyvsgaard Kommunikation, da det derved også frigiver både ressourcer og tid for mig,” slutter hun.

Kunde: Altiden Ekko
Opgaver: Markedsføringsstrategi, LinkedIn-annoncering & Google Ads
Hjemmeside: www.altidenekko.dk