Kyvsgaard Kommunikation er en virkelig god samarbejdspartner for seriøse, kvalitetsbevidste og langsigtede virksomheder med et ordentligt produkt og ordentlige værdier

Jannie Ilum Gade er direktør og medgrundlægger af Institut for Kundetyper. De hjælper marketingprofesionelle, soloselvstændige samt bureauansatte med at lære at målrette deres markedsføring til den rette kundetype, så de sælger mere og får tilfredse og loyale kunder.

 

Kræver tillid

For Jannie var det vigtigt at vælge den rette kandidat, da de var nødt til at sikre sig én, som gav dem troværdighed samt en ordentlig og stabil indsats i sociale medier – især fordi de hos Institut for Kundetyper selv arbejder med markedsføring:

Det kræver rigtig meget tillid at vælge den rette ”kandidat”, især når man som os har brændt sig flere gange, og når man selv arbejder med markedsføring som vi gør”.

Jannie nævner især tillid som en væsentlig faktor for dem, da de tidligere havde brændt ”nallerne” hos tidligere samarbejdspartnere.

 

Havde fulgt med

Hos Institut for Kundetyper havde de i et stykke tid fulgt med i markedsføringen hos Kyvsgaard Kommunikation, fordi de ønskede at finde den helt rette kandidat:

Vi havde fulgt Kyvsgaard Kommunikations egen markedsføring igennem et stykke tid – både med Ulstrupholm Glutenfri og hos Kyvsgaard Kommunikation, og vi kunne godt lide, at de holdt sig til samme stil samt deres troværdige og ordentlige personlighed

Jannie tilføjer, at de tidligere havde prøvet lignende samarbejdspartnere, men at de havde haft virkelig svært ved at finde én som kunne lave indsatserne. Derfor var det også ekstra vigtigt for dem at få én denne gang, som de kunne stå inde for og ikke behøvede at dobbelttjekke arbejdet hos.

 

Tager sig tid

Hos Institut for Kundetyper er de meget begejstrede for måden, som Kyvsgaard Kommunikation griber tingene an på. De gav sig nemlig den nødvendige tid til at lære deres virksomhed at kende inden samarbejdet for alvor blev etableret.

Vi er meget begejstrede for personligheden hos Kyvsgaard Kommunikation: Det du ser, er det du får. De er rolige, grundige, ærlige, stabile, dygtige, praktiske og ordentlige,” siger Jannie.

Herudover er de meget begejstrede over personligheden samt levering af produktet. Det man ser, er også det man får hos Kyvsgaard Kommunikation.

 

Mere end et quick fix

Jannie anbefaler Kyvsgaard Kommunikation til alle som har brug for mere end bare et ”quick fix”, da salg via online markedsføring skal gøres grundigt og over en længere periode.

Kyvsgaard Kommunikation er en virkelig god samarbejdspartner for seriøse, kvalitetsbevidste og langsigtede virksomheder, der sælger et ordentligt produkt og driver virksomhed med ordentlige værdier,” slutter Jannie.

Kunde: Institut for Kundetyper
Opgaver: LinkedIn-annoncering, Facebook-annoncering, Content strategi, E-mail markedsføring
Hjemmeside: www.kundetyper.dk