Blog

6 svedige grunde: Derfor bør din virksomheds søgeord sole sig på Google Adwords

Sommervarmen er for alvor over os lige nu. Og ligesom temperaturen, så har din virksomhed også gode muligheder for at lave en tilsvarende brandvarm forretning, hvis I vælger at annoncere med søgeord på Googles annonceringsplatform Adwords. Her er 6 [...]

Af |2018-09-09T12:14:57+00:0018 juli 2018|Google Adwords|0 Kommentarer

Succes med online markedsføring: Kom godt fra start med din(e) første kampagne(r)

Spørgsmålet til 1 million kroner om online markedsføring: "Hvordan får du den størst mulige effekt af dine annonceringskroner"? Det er lidt en kunst at få meget ud af lidt (penge) – en kunst jeg tror, vi er mange, der [...]

Af |2018-09-09T12:18:01+00:009 juli 2018|Guides og how to's|0 Kommentarer

4 situationer, hvor din virksomhed bør overveje at samarbejde med et marketingbureau

”Skal vi samarbejde med et marketingbureau?” På et eller andet tidspunkt har nogen i din virksomhed måske bragt spørgsmålet på banen. For nogen virksomheder vil det være for tidligt at begynde et samarbejde med et digitalt bureau. Manglende proof [...]

Af |2018-07-31T10:45:51+00:004 juli 2018|Prioritering, Sociale medier|0 Kommentarer

Sig farvel til dårlig samvittighed: Sådan prioriterer du din markedsføring i hverdagen

”Min dårlige samvittighed” Ovenstående citat handler ikke om om rygning. sofagymnastik eller massivt dagligt indtag af Marabou-plader. Det handler om markedsføring. Det er nemlig et udsagn, som jeg hører fra markedsføringsansvarlige i forskellige virksomheder, når snakken falder på, hvordan [...]

Af |2018-09-09T12:09:35+00:0029 juni 2018|Hverdagstips, Prioritering|0 Kommentarer

Guide: Kritik på sociale medier – sådan gør du!

 ”Jeg har i mange år nu været en glad og tilfreds kunde hos jer. Men jeg må desværre konstatere, at jeg blev meget skuffet over jeres ellers meget fine kundeservice i dag.” ”Kan absolut ikke anbefales. Modtog varen 1 [...]

Sådan håndterer du en shitstorm (…du aldrig kommer til at opleve)

Sociale medier er både fantastiske og skræmmende på én og samme tid. Fascinerende fordi du let og ubesværet kan skabe kontakt, fremme salg og kommunikere med din målgruppe. Skræmmende fordi en truende shitstorm i princippet kan blusse op når [...]