1:1-rådgivning

Hvad enten du sidder alene med markedsføring eller i et mindre hold, så kan sparring udefra være den altafgørende forskel på at lave markedsføring og at lave effektiv markedsføring, der virker. 

Hvis du selv har startet din virksomhed fra bunden eller er ansat med ansvaret for markedsføring, er du også den bedst egnede til at fortælle kunden om den forskel, dit produkt eller service kan gøre for dem. 

Eller er du? Vi ser ofte særligt tre problemstillinger hos dem, der arbejder professionelt med online markedsføring.

For det første bliver skoven nogle gange svær at se for bare træer. Det vil sig, at du hurtigt bliver blind for de unikke historier din virksomhed har at fortælle til jeres målgruppe. Det skyldes, at du beskæftiger dig med indersiden af virksomheden 100% af tiden og kender den til bunds, men samtidig glemmer, at målgruppen ikke kender virksomheden så godt som dig.

For det andet er mange usikre på om de gør det rigtige. Det gælder både i forhold til markedsføringsstrategien, hvilke budskaber der spilles på, hvilket socialt medie de skal bruge, hvordan budskaberne fortælles bedst muligt og meget andet.

For det tredje forfalder andre, der arbejder med online markedsføring, til “det, der plejer at virke”. Man bliver for rutinepræget i sin digitale markedsføring, og tør ikke eksperimentere med nye veje, fordi det er mere trygt at gøre som hidtil. I det tilfælde kan vi tilbyde kritiske indspark, der kan være med til at udforske og, i sidste ende, udvikle markedsføringen.

Ovenstående udfordringer er netop hvad en online marketingkonsulent som Kyvsgaard Kommunikation kan tilbyde hjælp til.   

Det betyder ikke, at vi vil revolutionere din måde at drive digital markedsføring på, men snarere, at vi vil optimere det eksisterende og tage udgangspunkt i, hvor du er netop nu.

Vi trækker blandt andet på den brede indsigt i forskellige brancher, vi har fået gennem mange års erfaring med online markedsføring. Det er denne viden vi vil trække på, når vi hjælper med at planlægge eller optimere din strategi. 

Det er i sådan en situation at en sparringspartner er ideel. Vi har god erfaring med at starte med at få klarlagt den overordnede strategi. Dernæst får vi konkretiseret strategien i specifikke tiltag som for eksempel, hvilke budskaber, der skal køre hvor og hvilken målgruppe, der skal benyttes på de respektive platforme. På den måde sørger vi for den røde tråd i markedsføringen, og sikrer at du er med hele vejen. 

Sparring kan også fungere som hjælp til selvhjælp. Vi tilbyder forløb, hvor du lærer at drive online markedsføring på egen hånd. Det kan være aktuelt, hvis du for øjeblikket ikke har budget til at hyre en digitalt marketingkonsulent på den længere bane, eller hvis du hellere vil stå for markedsføringen selv. 

I det tilfælde lærer vi dig at styre de mest elementære og kritiske dele af markedsføringen på egen hånd.   

Endeligt så hænger markedsføringen uløseligt sammen med den vare/ydelse, der sælges. I vores sparringer vil vi derfor også naturligt komme inputs til andre mulige tiltag, der kan optimeres således at markedsføringen falder i hak. Forretningsudvikling og konceptudvikling er derfor to helt centrale nøglebegreber i vores løbende sparringer, hvorfor vi kan være med til at udvikle din virksomhed på andre fronter end blot inden for online marketing.

Vil du vide mere?

Udfyld kontaktformularen
- vi kontakter dig inden for 1 arbejdsdag

Ring til os >
Send os en mail >

Besøg LinkedIn-side >

Adresse:
Østre Allé 6
9530 Støvring

Morten Kyvsgaard