E-mails er fast grundpille i det moderne menneskes hverdag, og er efterhånden blevet erstatningen for den gode gamle postkasse. Nærmest dagligt tjekker vi vores mail – mange tjekker endda flere gange dagligt – for at holde os ajour.
Markedsføring via e-mails kan derfor være et enormt effektiv redskab i din digitale værktøjskasse til at skabe opmærksomhed hos din målgruppe, hvis du udnytter mediets muligheder.
Noget af det mest interessante ved mediet, er dets mange muligheder for at skabe stærke forbindelser og sælge på “autopilot”. Du har mulighed for at opstille automatiserede e-mails, der med godt og relevant indhold, er med til at skabe stærke relationer til dine kunder og gøre dem klar til at handle med dig.
En liste med e-mails på nuværende og potentielle kunder, der bare venter på at høre fra dig. Det lyder måske som et drømmescenarie, men for mange virksomheder, er e-mail markedsføring den primære salgskanal. Læg dertil, at du har mulighed for at lave tilpasset markedsføring mod dine e-mail sign ups på andre medier som Facebook, Google og LinkedIn.
Hvis ikke du hidtil har markedsført dig via e-mail, opfordrer vi derfor til, at du går i gang med det samme, så du ikke går glip af potentielle kunder.
Vi kan hjælpe med indenfor e-mail markedsføring, lige fra udarbejdelse af strategi, opsætte mål, udarbejde automatiserede e-mails, tekstproduktion, tracking og alt derimellem.
Uanset dit behov og dine erfaringer med e-mail markedsføring, hjælper vi dig, så du kan udnytte de mange fordele med e-mail markedsføring.
Hvis du skal i gang med e-mail markedsføring, står vi klar til at hjælpe. Vi har lavet en procesbeskrivelse af, hvilke ting du kan forvente i dit samarbejde med Kyvsgaard Kommunikation her.
Herunder finder du vores forskellige cases, hvor flere af vores kunder beskriver, hvad de har mødt i deres samarbejde med Kyvsgaard Kommunikation.