LinkedIn annoncering2018-07-24T15:26:07+00:00

LinkedIn annoncering

Markedsfør dig for beslutningstagerne med annoncering på LinkedIn

LinkedIn annoncering er på rekordtid blevet interessant for mange virksomheder. Og med god grund. LinkedIn er verdens største professionelle sociale netværk, hvor brugerne kan demonstrere deres kvalifikationer og styrke deres faglige netværk. Faktisk har mere end 2 millioner danskere en LinkedIn-profil.

Det betyder også, at mange typer af faglige profiler, for eksempel virksomhedernes beslutningstagere, befinder sig på LinkedIn. Det er her, at LinkedIn med sin annoncering kommer til sin ret, da du har fantastisk gode muligheder for at ramme netop disse personer på mediet.

Også rekrutteringsmæssigt kan du via LinkedIns annonceringsværktøj finde frem til den helt rigtige kommende medarbejder – også de meget specialiserede af slagsen.

Selvom LinkedIn som udgangspunkt er et dyrere medie at annoncere på end eksempelvis Facebook, og måske ikke det første medie, du som virksomhed bør vælge, så kan annonceringen sagtens vise sig, at være den mest idéelle annonceringstype for din virksomhed.

Det hele afhænger naturligvis af din målgruppe og hvad målet er for din annoncering. Det afklarer vi naturligvis sammen med dig, og skulle annoncering på LinkedIn vise sig at være et oplagt match for din virksomhed, så er vi klar med at bistå annonceringen  – både strategisk og lavpraktisk.

Vil du vide mere? Kontakt os!

Udfyld kontaktformularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.