Sådan bliver du kunde hos Kyvsgaard Kommunikation

Lad det være sagt med det samme. Vi kan ikke hjælpe alle – og vi er ikke for alle. 

Og vi vil ikke stå i vejen for nogen – og vi er heller ikke blege for at sende dig videre til andre, der er bedre til opgaven end vi. 

Vi gør meget ud af, at vælge vores kunder med omhu. Med andre ord: De kunder vi er sikre på, at vi kan hjælpe, er dem vi gerne vil hjælpe – og dem vi ser et potentiale i at kunne hjælpe.

Processen vi kører, når vi tidligere har etableret samarbejde med kunder, ser ud som følger:

Step 1): 

Du ringer på 61 30 39 12 eller skriver en mail til Morten@kyvsgaardkommunikation.dk, og fortæller kort om, hvad vi kan hjælpe dig med.

Step 2): 

Vi ringer dig op i cirka 15 minutter får at få yderligere information fra dig, og hvordan vi kan hjælpe dig. 

Step 3):

Hvis vi vurderer, at vi kan hjælpe dig, så tager vi en indledende online strategisession af 90 minutters varighed, hvor vi dykker ned i din virksomhed, markedsføring, ambitioner, budgetter og alt derimellem. 

Step 4): 

Du modtager en køreplan for, hvordan vi ville løse din opgave. Hvis vi er 90% sikre på, at vi kan hjælpe dig med opgaven, så sender vi dig et konkret tilbud på et fremtidigt samarbejde.

Step 5): 

Vi indgår et samarbejde uden bindinger, hvor vi sammen kan gøre det endnu bedre for din markedsføring. 

Som kunde hos os, kan du forvente…

Gennemsigtighed og transparens

Som kunde hos Kyvsgaard Kommunikation tror vi på, at de bedste resultater opstår i krydsfeltet mellem dit kendskab og vores kompetencer.

Og så insisterer vi på, at du naturligvis har og beholder adgang til alle dine data.

Viden og kompetencer

Vi vil være de bedste. Punktum.

Derfor sætter vi en dyd i at nørde vores metier og blive endnu bedre – til glæde for vores kunder.
Vi sætter en ære i at kunne sparre med vores kunder på et kompetent. Oplyst og opdateret grundlag om online markedsføring.

Åben og løbende
kommunikation

Vi siger vores mening, og vi gør det kontinuerligt, så vigtige beslutninger bliver truffet i fællesskab med dig.

Dialog og involvering er således nøglebegreber for os, så samarbejdet har de bedste forudsætninger for at blive en succes.

Din rolle som kunde hos Kyvsgaard Kommunikation

Derudover vil vi også nævne et par vigtige ting omkring det at være kunde hos Kyvsgaard Kommunikation. 

Måske har du aldrig været kunde hos et marketingbureau før. Ellers måske har du været kunde hos et eller flere andre digitale bureauer.

Uanset hvad, så oplever vi, at god klassisk forventningsafstemning er nøglen til et godt og langvarigt samarbejde, der kommer godt fra start, så rollefordelingen er på plads.

Her er nogle overskrifter på, hvordan din rolle bliver ved et samarbejde med Kyvsgaard Kommunikation:

1: 

Vi fakturerer altid forud for opgaven. Ved månedligt samarbejde sker fakturering således i starten af måneden. Vi forventer naturligvis, at du overholder betalingsfristerne. Skulle der alligevel opstå komplikationer her, så er vi til at snakke med 🙂 

2: 

Vi har ingen binding på samarbejdet. Ved månedligt samarbejde hedder det blot løbende måned. Ved klippekort krediterer vi eventuelt overskydende timer. 

3: 

Vi er en “samarbejdspartner” – med tyk streg under “samarbejde”. Med det mener vi, at vi ikke kan løse opgaven alene, og at vi også kommer til at stille krav til dig som kunde, for at samarbejdet kan blive velfungerende. 

4: 

Vi er afhængige af feedback. Både i forhold til at få en løbende status fra dig i forhold til markedsføringens effekt og din virksomheds velbefindende, men også meget gerne løbende feedback i forhold til vores generelle samarbejde. 

5:

Vi garanterer aldrig resultater, men vi garanterer, at vi gør alt i vores magt og ift. aftalt omfang for at få nå vores mål. 

6: 

Vi overholder aftaler og vi forventer også, at du som kunde gør det samme. Har vi eksempelvis aftalt specifikke deadlines, så er vores forventning, at du som kunde overholder disse, medmindre vi hører andet fra dig. 

7:

Vores arbejdstid hedder klokken 7 til 15 alle hverdage. Weekender arbejder vi ikke og det beder vi dig som kunde om at respektere. På nogle tidspunkter kan vi være ude af huset ifm. workshops eller møder, hvorfor der vil være længere svartid, men vi svarer som regel altid inden for 24 timer.

Vi anbefaler at du læser et par af vores cases herunder. På den måde kan du få et fint indtryk af, hvad vi kan tilbyde dig, og indblik i hvad forskellige kunder har tænkt før og efter et samarbejde med os:

Vil du vide mere?

Udfyld kontaktformularen
- vi kontakter dig inden for 1 arbejdsdag

Ring til os >
Send os en mail >

Besøg LinkedIn-side >

Adresse:
Østre Allé 6
9530 Støvring

Morten Kyvsgaard