“Jordnær samarbejdspartner fuld af idéer”

Kristina Brændstrup har siden 2008 været indehaver af Hudplejebutikken i Svenstrup syd for Aalborg. Her laver hun og hendes ansatte alverdens kosmetologiske behandlinger, massage og driver samtidig en webshop

Samarbejdet med Kyvsgaard Kommunikation opstod på baggrund af et samarbejde med Skarpt.

Kristina blev anbefalet at skifte fra sin daværende marketingkonsulent, og ifølge hende gav det pote:

“Kyvsgaard Kommunikation er alle pengene værd. De har øget vores omsætning og alt er optimeret inden for vores markedsføring og er up to date” 

Skal man tage det næste skridt?

Kristina havde ikke tidligere brugt alverdens ressourcer på markedsføring, og var derfor i tvivl om hvorvidt, det kunne svare sig at tage det næste skridt og skrue op for budgettet.

“Min tøven gik på om det var pengene værd, ellers havde jeg ingen bekymringer om at indgå i samarbejdet”

Trods bekymringen vovede Kristina at tage skridtet, og det har hun ikke fortrudt.

Det personlige samarbejde betyder alt

For Kristina er det ikke nok, at man indgår et samarbejde uden nogen personlig relation. Netop dette er et aspekt, hun vægter højt i samarbejdet med Kyvsgaard Kommunikation:

“Det jeg bedst kan lide er, at vi samarbejder godt. Vi svinger godt sammen. Det betyder meget for mig, at det er et personligt samarbejde, man har”   

Kristina uddyber, at det personlige i samarbejdet kommer til udtryk ved, at kommunikationen mellem hende og Kyvsgaard Kommunikation fungerer godt, og at de supplerer hinanden på en rigtig fin måde:

“Samarbejdet er meget punktligt. Der bliver fulgt op på tingene, og de skriver til mig hver uge. Nu er jeg ikke selv lige så punktlig, så det er meget godt at have nogle, der holder mig op på det, jeg har lovet. Hvis jeg ikke får det gjort, så skal de nok skrive til mig igen, og også tredje gang, hvis jeg ikke får det gjort, så det er meget godt.” Forklarer Kristina med et grin.

At være lydhør og åben for input

Ifølge Kristina har Kyvsgaard Kommunikation lige fra starten været åbne og haft lyst til at lære om og forstå hendes branche til trods for, at hendes virksomhed ikke mindede om andre cases, de tidligere havde arbejdet med:

“Nu synes jeg skønhedsbranchen, som vi beskæftiger os med er en ret speciel branche, og der synes jeg, at de har gjort meget for at sætte sig ind i vores branche og lyttet til, hvad vi siger, og hvad vi fortæller om det. Så de er meget lydhør og åben for andre ting”

Samarbejdet har været pengene værd

Det står klart at det personlige samarbejde har afgørende betydning for Kristina, men det er også afgørende at pengene bliver tjent hjem igen:

“Jeg synes, det er vigtigt, at det er et godt samarbejde, men det er jo en bonus, hvis vi også tjener mere på det. Så begge dele skal gerne hænge sammen. Vi kan godt have et godt samarbejde, men hvis ikke vi tjener penge på det, så hænger det ikke rigtigt sammen”

Vil anbefale Kyvsgaard Kommunikation “til alle”

Kristina svarer uden tøven på hvorvidt, hun vil anbefale Kyvsgaard Kommunikation til andre:

“Jeg anbefaler Kyvsgaard Kommunikation til alle. Det har jeg ingen grund til ikke at gøre. Det er en god samarbejdspartner, der er alle pengene værd. De har øget vores omsætning, og alt er optimeret inden for vores markedsføring og er up to date”, slutter Kristina.

Kunde: Kristinas Hudpleje.
Opgaver: Google Ads, Facebook Ads og Online Strategi.
Hjemmeside: www.hudplejebutikken.dk